Zuply
Software
Bij Hanot Vending staat het leveren van vooruitstrevende vendingoplossingen voorop. Wij begrijpen dat onze klanten op zoek zijn naar meer dan alleen een standaard vendingervaring. Daarom hebben we ons toegewijd aan het ontwikkelen van een uitgebreid scala aan softwareoplossingen die onze automaten naar een hoger niveau tillen. Of het nu gaat om het optimaliseren van voorraadbeheer, het bieden van gepersonaliseerde gebruikerservaringen of het implementeren van geavanceerde betalingssystemen, onze softwareopties zijn ontworpen om aan de diverse behoeften van onze klanten te voldoen en hen te voorzien van de meest innovatieve mogelijkheden in de branche.
Zuply
Onze lift- en lockerautomaten kunnen naast hun standaarduitvoering ook uitgerust worden met de Zuply software.
Zuply levert slimme uitgifte- en inname-systemen voor gebruik in verschillende sectoren, waarbij de focus ligt op besparingen op het gebied van onder andere voorraad, verbruik en personeel. Ieder bedrijf is uniek en daarom passen de systemen van Zuply zich aan de behoeften van je organisatie aan. In het kort betekent dit bijvoorbeeld de mogelijkheid om het systeem te koppelen aan je bestaande softwaresystemen, de integratie van bedrijfsbadges en zelfs de levering van automaten in de look & feel van jouw bedrijf.
De oplossingen van Zuply zijn flexibel en toekomstbestendig. Ze zijn geschikt voor de uitgifte en inname van allerlei (vers)producten en accessoires. De modulaire hardware is in een later stadium eenvoudig aan te sluiten en uit te breiden en kan zo meegroeien met jouw organisatie.
Kenmerkend voor de Zuply systemen is het gebruiksgemak voor zowel eindgebruikers als toeleveranciers. Alles is erop gericht om de machine met minimale inspanning en tijd te bedienen. De besturingssoftware biedt een scala aan slimme functies, werkt met de nieuwste technologie en wordt voortdurend verbeterd en uitgebreid. Maximale controle over je voorraad met de Zuply systemen: inzicht in uitgiftehandelingen, leegmeldingen en directe beschikbaarheid op de werkplek. Verhoog het duurzaamheidsniveau van jouw organisatie en creëer bewustzijn over het verbruik bij je medewerkers.
Hoe het werkt
Alle Zuply oplossingen, ongeacht omvang, vorm en toepassing, werken altijd op dezelfde manier zoals schematisch weergegeven hieronder.
De IT-oplossingen van Zuply zijn gebaseerd op de volgende drie pijlers:
1. User interface | VendingUI
- Betaling, cash en cashless, een breed scala aan betaalhardware is gecertificeerd en wordt ondersteund
Identificatie (gebruik van verschillende verificatiesystemen) en gebruikersregistratie
Keuze uit verschillende functionaliteiten: pakjes, verhuur, uitgifte, inname, click & collect bestellingen, leenartikelen
2. Online Portal | VendingWeb
- Management & Monitoring
- Kan op externe systemen worden aangesloten
3. Machines | Afgifte en ophalen
- Smart Fridge
- Lockersystemen
- Liftautomaten
User Interface - Vending UI
Onze user interface biedt verschillende manieren om producten te selecteren. Je begint bij het productselectieraster, waarbij je het product selecteert aan de hand van afbeeldingen, vervolgens heb je de mogelijkheid om te selecteren met positienummer of een combinatie van beide. Het productselectieraster kan 2, 3 of 4 kolommen breed zijn, afhankelijk van het aantal producten dat je op het eerste gezicht wilt tonen. In Vendingweb registreren we de meest recente bijvultijden.
- Productgrid | Tot 20 artikelen direct zichtbaar, scroll om meer artikelen te zien. Bestellen op het scherm kan worden ingesteld in de online portal. Productlabels worden getoond wanneer artikelen niet op voorraad zijn, korting hebben of in aanbieding zijn (bijv. combi-deal).
- Categorieën | Snel door de beschikbare producten bladeren met behulp van categorieën
- Product info | Voeg teksten (ingrediënten, voedingswaarden of allergenen) of foto’s toe
- Prijzen / promos | Beheer je prijzen en gebruik de promotietools (bijv. combideals) om je verkoop te stimuleren
- Verbeterde winkelwagen | Geselecteerde artikelen komen in je winkelwagen terecht; alle artikelen worden in één keer betaald en uitgegeven
- Meertalig | Optioneel kun je verschillende talen instellen, zodat zelfs anderstalige werknemers en/of gebruikers de machine gemakkelijk kunnen bedienen.
Winkelwagen
Selecteer en voeg eenvoudig meerdere producten toe aan uw winkelmandje en betaal in één keer.
Categorie filter
Gebruik de categoriebalk om je klanten te helpen je producten sneller te vinden. Je kan zeven categorieën instellen voor directe selectie. Nog meer categorieën toevoegen is ook mogelijk; de categoriebalk wordt automatisch ingeschakeld voor horizontaal scrollen.
Combi-deal
Selecteer in het online portaal de producten die je als combi-deal wilt promoten. Na bevestiging worden de producten gelabeld op het scherm. Wanneer een van de producten is geselecteerd toont een pop-up de andere producten van deze combi-deal. Na selectie wordt de korting automatisch berekend en weergegeven in het winkelmandje.
Korting vouchers
Start een online promotie en geef kortingsbonnen aan je klanten. Door de codes en waarden toe te voegen in het online portaal, kunnen je klant en de korting eenvoudig inwisselen door de voucher te scannen. Voor deze functie is een QR-codescanner nodig.
Orders
Voeg eenvoudig click & collect bestellingen toe en genereer unieke collect- codes. Als de machine via de API is verbonden, worden alle bestellingen automatisch gesynchroniseerd. Selecteer gewoon de juiste order, vul en de status wordt automatisch via de API naar de derde database/app/webshop gestuurd.
Online portal - VendingWeb
Alle Zuply oplossingen kunnen worden gemonitord en beheerd via de online portal, VendingWeb. Hiermee kan je alle transacties (inkomend en uitgaand) en gebeurtenissen monitoren en producten wijzigen. Je kan zelfs producten op afstand uitgeven; handig en snel als voorafgaande goedkeuring voor een product vereist is. Het dashboard geeft u direct inzicht in de status van uw machines, verificatie- en betaalsystemen. VendingWeb is toegankelijk vanuit vrijwel elke browser en is ook beschikbaar in een mobiele versie.
Management
- Productinformatie (tekst, foto’s, vertalingen)
- Prijzen aanpassen en activeren
- Uitgifte op afstand
- Toegang werknemers
- Configuraties wijzigen
Rapportage
- Omzet en uitgifte (periodiek)
- Verbruik (per medewerker)
- Inzicht in voorraad
- Exporteren naar Excel (.csv of .xlsx)
Service & events
- Overzicht van foutmeldingen
- Service op afstand en updates
Heb je al een automaat en wil je deze graag uitbreiden met enkel VendingWeb, zodat je alles kan monitoren van op afstand, dan is dit ook mogelijk.
Verbind met je ERP systeem
Zuply biedt ook oplossingen op maat, zodat je ook uw eigen systemen kan laten samenwerken met de oplossingen van Zuply, zoals:
- Automatisch bestellen van artikelen
- Automatisch afhaalopdrachten naar de machine sturen
- Verbruiksrapportage direct in je administratie
- Tickets direct verwerken met je bestaande softwarepakket
wij hebben alvast automatische koppelingen met Bakkersonline, Slagersonline, servicenow en SAP.