IT Zuply

INDUSTRY ZUPLY 

Zuply levert slimme automaten en lockers voor gebruik in de IT-sector, waarbij de focus ligt op onder meer besparing op voorraad, verbruik en personeel.

Elk bedrijf is uniek, daarom passen de Zuply-systemen zich aan de behoeften van uw organisatie aan. Kort gezegd betekent dit bijvoorbeeld de mogelijkheid om het systeem te koppelen aan uw bestaande softwaresystemen, het integreren van bedrijfskaarten en zelfs het leveren van machines in de look & feel van uw bedrijf.

De Zuply-oplossingen zijn flexibel en toekomstbestendig. Ze zijn geschikt voor het uitgeven en opnemen van allerhande IT-producten en accessoires, zoals laptops, beamers, muizen, adapters, kabels, geheugenkaarten en zelfs toetsenborden. De modulaire hardware is eenvoudig aan te sluiten en in een later stadium uit te breiden en kan zo meegroeien met uw organisatie.

IT-VOORRAAD MANAGEMENTSYSTEEM

Kenmerkend voor de Zuply-systemen is het gebruiksgemak voor zowel eindgebruikers als beheerder. Alles is erop gericht om de machine met minimale inspanning en tijd te bedienen. De besturingssoftware biedt een scala aan slimme functies, werkt met de nieuwste technologie en wordt continu verbeterd en uitgebreid.

Maximale controle over uw IT-voorraad met de Zuply-systemen: inzicht in uitgifteprocessen, leegmeldingen en directe beschikbaarheid op de werkplek. Verhoog het duurzaamheidsniveau van uw organisatie en creëer bewustwording van consumptie bij uw medewerkers.

DE VOORDELEN VAN ZUPLY OP EEN RIJ

  • Voorkomen van verspilling
  • Beschikbaarheid; uw medewerker grijpt nooit mis
  • Tijdbesparing; de Zuply systemen werken onbemand en kunnen dicht bij de werkplek worden geplaatst
  • Real-time inzicht
    • Actuele voorraad
    • Status van materialen (beschikbaar, in gebruik of ter reparatie)
    • Verbruik (per medewerker)
    • Besteladvies
  • De Zuply systemen zijn modulair en kunnen altijd worden uitgebreid
  • Maximale functionaliteit; uitgifte, inname, bestellingen en leen-items


GRAFISCHE USER INTERFACE

Productgrid | Tot 16 items direct zichtbaar, scrollen om meer items te zien. U bepaalt zelf de volgorde op het scherm

Categorieën | Tot 6 categorieën vrij definieerbaar. Blader snel door de beschikbare producten met behulp van categorieën

Productinfo | Voeg teksten, specificaties of foto’s toe om een product beter te beschrijven Toon video’s over het gebruik van het item. Producten zijn markeerbaar als leenproduct

Prijzen | Creëer bewustwording onder uw medewerkers door productprijzen te laten zien

Winkelwagen | Geselecteerde items belanden in uw winkelwagen, alle items worden in één keer (afgerekend en) uitgegeven

Meertalig | Optioneel kunt u verschillende talen instellen, zodat ook anderstalige werknemers en/of gebruikers de machine eenvoudig kunnen bedienen

De Zuply systemen zijn altijd te bedienen met een touchscreen. Afhankelijk van de gekozen hardware kunt u kiezen uit de volgende functionaliteiten:

  • Geregistreerde uitgifte
  • Inname van op naam geregistreerde items en de mogelijkheid om defecten en/of incompleetheid te melden
  • Bestellingen klaarleggen en ophalen
  • Leenitems


Zuply Flexx


De Zuply Flexx is voorzien van een slim pusher-systeem, waarmee een breed scala aan producten uitgegeven kan worden. De machine is standaard voorzien 6 warenvakken en kan tot wel 60 verschillende items uitgeven. De Zuply Flexx wordt gekenmerkt door zijn gebruiksgemak voor zowel eindgebruiker als de machinebevoorrader. De Moove productlift brengt de producten naar de uitgiftebak. De Flexx kan worden uitgevoerd met verschillende verificatie- en/of betaalsystemen.
  • Slim pusher-systeem | flexibel in te richten naar specifiek product verpakking.
  • Moove productlift | brengt waardevolle IT-producten en beheerst naar de uitgiftebak
  • Voor de uitgifte van waardevolle IT-accessoires; van muis tot complete toetsenborden
  • Eenvoudig uit te breiden met één extra Flexx Slave of LockBlox® Smart modules (tot 512 vakken)





LockBlox Smart

De Zuply LockBlox is een innovatieve lockeroplossing, die breed inzetbaar is binnen uw organisatie. Denk hierbij aan het beheren van leenitems (bijv. Beamers), op naam geregistreerde artikelen (bijv. Laptops) en natuurlijk als voorraadbeheersysteem voor dure IT-accessoires en verbruiksmaterialen..

  • Uitgifte en inname van leenproducten geregistreerd op gebruiker
  • Uitwisselen van geregistreerde items (bijv. Laptops). Serienummerregistratie met optionele barcodescanner
  • Oplaadpunt - 230V - in geselecteerde vakken (optioneel)
  • Keuze uit 11 verschillende vakgrootten. Keuze uit gesloten deuren of deuren voorzien van plexiglas
  • Uit te breiden met de Zuply Flexx voor maximale functionaliteit
  • Voorraadkast aan achterzijde lockers, leverbaar voor W8 en W12 module.

MAAK EEN KOPPELING MET UW ERP-SYSTEEM

Zuply biedt ook maatoplossingen, zodat u ook uw eigen systemen kunt laten samenwerken met de Zuply oplossingen, denk hierbij o.a. aan

  • Items geautomatiseerd bestellen
  • Afhaalbestellingen automatisch naar de machine sturen,
  • Verbruiksrapportage direct in uw boekhouding

De Zuply API’s maken het u makkelijk! Vraag naar de mogelijkheden!


Vendingweb

Alle Zuply oplossingen zijn te monitoren en te beheren via het online portaal ZuplyWeb. Zo kunt u alle transacties (uitgiftes & innames) en events inzien, maar ook producten wijzigen. U kunt zelfs op afstand producten uitgeven; handig én snel wanneer er vooraf eerst toestemming nodig is voor een product. Het dashboard geeft u direct inzicht in de status van uw machines, verificatie- en betaalsystemen. ZuplyWeb is toegankelijk vanaf vrijwel elke browser en is ook in een mobiele versie beschikbaar.

Beheer

  • Productinfo (tekst, foto’s, vertalingen)
  • Prijzen aanpassen en activeren
  • Remote uitgifte
  • Medewerker toegang
  • Indelingen wijzigen

Rapportage

  • Omzetten en uitgiftes (periodiek)
  • Verbruik (per medewerker)
  • Voorraad inzicht
  • Exporteren naar Excel (.csv of .xlsx)

Service & events

  • Overzicht van foutmeldingen
  • Service en updates van afstand


close

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x